«U Louis» parte per Shanghai, è TalkingChina aiuta a marca à prosperà

Luigi

U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.

U 25 di ghjugnu di u 2025, u distrettu cummerciale di Nanjing West Road in Jing'an, Shanghai hà accoltu una affascinante "nave gigante" - a più grande installazione espositiva di Louis Vuitton in u mondu, "The Louis". Sta "nave gigante" cù un'altezza di più di 30 metri hà debuttatu ufficialmente à l'intersezione di Shimen Road è Wujiang Road. U so design unicu è l'integrazione di e funzioni "prima mostra, primu magazinu, prima mostra" l'anu rapidamente fatta un novu puntu di riferimentu in Shanghai, attraendu numerosi citadini è turisti à piantà si è registrà si.

Si capisce chì l'ispirazione di cuncepimentu per sta "nave gigante" vene da a storia legendaria di Louis Vuitton in u XIX seculu, chì hà creatu scatule dure per i viaghji transoceanici, è rapprisenta ancu a cultura portuale di Shanghai cum'è a "porta d'entrata versu l'Oriente". U scafu è a prua sò decorati cù mudelli di Monogrammi in metallo, chì mostranu eleganza; A struttura superiore impilata s'assumiglia à una scatula dura classica, chì mostra l'essenza di a marca LV. A superficia tutale di a nave gigante "The Louis" hè di 1600 metri quadrati, cù trè livelli di spaziu d'esperienza cumpostu, chì integra mostre, industrie culturali è creative, è ristorazione. À partesi da u 28 di ghjugnu, accetterà appuntamenti publichi per visite.

In u distrettu di Jing'an, più di 100 eventi di debuttu è di mostra di altu livellu sò stati urganizati dapoi l'annu scorsu, cù i trè principali cunglomerati di lussu di u mondu è più di u 90% di e marche di lussu mundiali tutti staziunati in u distrettu cummerciale di Nanjing West Road. U lanciu di a "nave gigante" di Louis Vuitton ùn hè micca solu una grande ambizione di a marca, ma ancu una dichjarazione di Shanghai à u mondu, chì dimustra a fiducia è a determinazione di l'imprese cù investimenti stranieri in Shanghai per unisce si à Shanghai è avanzà inseme di fronte à parechje incertezze in l'ecunumia mundiale.

 

TalkingChina hè un partenariu di longu andà di Louis Vuitton. Dapoi u 2015, TalkingChina hè stata un fornitore di servizii di traduzzione d'accordi quadru, furnendu à Louis Vuitton servizii di traduzzione cum'è traduzzione di prudutti, cumunicati stampa, scrittura di testi publichi, ottimizazione di u cuntenutu di u situ web è servizii d'interpretazione cum'è interpretazione consecutiva, interpretazione simultanea è traduzzione d'accompagnamentu in cinese, inglese è francese. À u mumentu, TalkingChina hà cumpletatu guasi 30 milioni di parolle di traduzzione è più di 100 compiti d'interpretazione, aiutendu Louis Vuitton à prumove a so marca è l'integrazione culturale in u mercatu cinese.

TalkingChina hè capace di furnisce servizii di traduzzione di alta qualità per Louis Vuitton, grazia à a so forza prufessiunale è a so ricca sperienza in u campu di a traduzzione di lussu. Cum'è una sucietà di traduzzione senior in l'industria di a moda è di i beni di lussu, TalkingChina hà collaboratu cù trè grandi gruppi di beni di lussu annantu à l'anni, cumpresi, ma micca limitati à, Louis Vuitton, Dior, Guerlain, Givenchy, Fendi è parechje altre marche di u gruppu LVMH, Gucci, Boucheron, Bottega Veneta di u gruppu Kering, è Vacheron Constantin, Jaeger-LeCoultre, International Watch Company, Piaget di u gruppu Richemont.

L'imprese si globalizanu, i pari di TalkingChina, Go Global, Be Global. TalkingChina aspetta ancu di diventà un partenariu impurtante per e marche più rinomate à livellu internaziunale in u mercatu cinese, aiutendu e marche à ottene una situazione win-win di cumunicazione interculturale è espansione di u mercatu.


Data di publicazione: 30 di lugliu di u 2025