U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.
In u 2025, ci sò 58 000 imprese di servizii linguistichi spezializati in Cina, inseme cù 925 000 imprese chì u so scopu cummerciale copre i servizii linguistichi. Sicondu e stime di u libru turchinu di servizii linguistichi China Language Service Development Report 2025, u valore di pruduzzione di l'industria di i servizii linguistichi di a Cina hà righjuntu circa 248 miliardi di yuan in u 2024. L'Associazione Internaziunale di i Servizii Linguistici di Macao hà aduttatu un novu sistema d'indice di valutazione per l'imprese di servizii linguistichi. Basatu annantu à parechje dimensioni, cumprese a prestazione operativa, a credibilità, a capacità d'innuvazione, l'influenza di l'industria è l'immagine corporativa, hà sceltu 43 fornitori di servizii linguistichi di alta qualità per clienti naziunali è internaziunali. A Lista di l'Imprese di Servizii Linguistici Raccomandate 2025 hè stata publicata à u Forum Language Service 40 tenutu u 24 di ghjennaghju di u 2026, cù TalkingChina inclusa in a lista.
TalkingChina hè un fornitore di servizii linguistichi fundatu in u 2002 da a Sra. Su Yang, docente à l'Università di Studi Internaziunali di Shanghai. A so missione hè"TalkingChina, Empowering Globalization - aiutà i clienti à vince i mercati di destinazione mundiali cù servizii linguistici puntuali, meticulosi, prufessiunali è affidabili ".
L'attività principale di a cumpagnia include a traduzzione scritta, l'interpretazione orale, a lucalizazione di l'attrezzatura è di i multimedia, a traduzzione è a cumpusizione di siti web, è ancu i servizii di tecnulugia di traduzzione. Copre più di 60 lingue in u mondu sanu, cumprese l'inglese, u giapponese, u coreanu, u francese, u tedescu, u spagnolu è u portoghese.
Cù più di 20 anni di sviluppu dapoi a so fundazione, TalkingChina hè avà classificata trà i principali attori in l'industria di i servizii linguistici naziunali è internaziunali, guadagnendu tituli cum'è"I 10 marchi più influenti in l'industria di a traduzzione in Cina"è"I 27 principali fornitori di servizii linguistici in a regione Asia-Pacificu".
A so selezzione cum'è Impresa di Servizii Linguistici Raccomandata 2025 spingerà TalkingChina à rinfurzà ulteriormente a so presenza in diversi settori industriali. A cumpagnia cuntinuerà à eliminà e barriere linguistiche per l'imprese in u so sforzu d'internaziunalizazione cù servizii linguistici prufessiunali è efficienti, è aiuterà ancu l'imprese cinesi à affruntà e sfide legate à a lingua in u corsu di a mundialisazione in virtù di a so traduzzione creativa, scrittura di cuntenutu è servizii linguistici multilingue per l'esteru.
Basatu annantu à i risultati di a ricerca di diversi gruppi di riflessione, l'Associazione Internaziunale di Servizi Linguistici di Macao aiuta l'imprese di servizii linguistici à sustene l'esperienze di i clienti mundiali attraversu diverse lingue, cuntribuendu à un sustegnu accademicu à l'ulteriore sviluppu di l'industria di i servizii linguistici in Cina.
«L'imprese di servizii linguistichi raccomandate sò i principali attori in l'industria di i servizii linguistichi in Cina. Si vantanu di pratiche di serviziu standardizate, di una solida reputazione in l'industria è anu passatu diverse certificazioni o valutazioni naziunali è industriali, ciò chì li rende degni di a nostra raccomandazione», hà cummentatu u prufessore Wang Lifei nantu à queste imprese.
U prufessore Wang occupa parechji roli:Presidente di l'Associazione Internaziunale di i Servizii Linguistici di Macao, Vicepresidente di l'Istitutu di Macao per l'Innuvazione Sino-Occidentale, èCapu redattore di uRapportu di sviluppu di u serviziu linguisticu cinese 2025Hà aghjustatu: "ULista di l'imprese di servizii linguistichi raccomandate 2025serà publicatu in u libru turchinuRapportu di sviluppu di u serviziu linguisticu cinese 2026.”
À propositu di l'Associazione Internaziunale di i Servizii Linguistici di Macao
L'Associazione Internaziunale di i Servizii Linguistici di Macao hè un'urganizazione formale ufficialmente appruvata da l'Uffiziu d'Identificazione di a Regione Amministrativa Speciale di Macao. Hè pusizionata per custruisce una piattaforma interregionale distintiva chì integra i trè attributi diricerca accademica, servizii industriali è scambii internaziunali, è furmendu un mudellu dicullaburazione industria-università-ricerca.
Stabiliscendu una rete cooperativa cù l'Istitutu di Macao per l'Innuvazione Sino-Occidentale, parechje università in Macao è imprese di punta, hè diventatu u centru principale per Macao per cunnette si cù risorse di servizii linguistici internaziunali.
Data di publicazione: 28 di ghjennaghju di u 2026



