TalkingChina riacquista a certificazione ISO 17100, dendu à l'imprese u putere di espande si in u mercatu arabu cù capacità di standard internaziunali

U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.

A norma ISO 17100 hè una di e norme di traduzzione di più altu livellu in l'industria. U 10 di ghjennaghju, TalkingChina hà ottenutu cù successu a Certificazione di u Sistema di Gestione di a Traduzzione ISO 17100:2015 per a seconda volta, chì dimostra chì TalkingChina risponde à i requisiti di e norme di traduzzione più elevate di u mondu in tutti l'aspetti, da a qualità di i servizii di traduzzione à a cumpetenza prufessiunale di i traduttori.
L'ISO 17100 hè una norma di qualità ricunnisciuta mundialmente per l'industria di i servizii di traduzzione, furmulata esclusivamente per i servizii di traduzzione da l'Organizazione Internaziunale per a Standardizazione (ISO). Questa norma stabilisce requisiti sistematichi per i fornitori di servizii di traduzzione in termini di allocazione di risorse, gestione di i prucessi è qualificazioni di u persunale. Stipula esplicitamente chì l'urganisazioni chì offrenu servizii di traduzzione devenu avè persunale prufessiunale qualificatu cum'è traduttori, revisori è gestori di prughjetti, è à u listessu tempu stabilisce un sistema standardizatu di gestione di u prucessu cumpletu chì copre e fasi di pre-traduzzione, in-traduzzione è post-traduzzione.
A certificazione ISO 17100 ùn hè micca un semplice ricunniscenza di qualificazione, ma una valutazione cumpleta di e capacità generali di una sucietà di traduzzione. L'ottenimentu di sta certificazione significa chì a qualità di u serviziu, i standard di gestione è a cumpetenza prufessiunale di a sucietà anu rispettatu criteri internaziunali ricunnisciuti.
TalkingChina
Prima

Prima di ottene a certificazione ISO 17100, TalkingChina avia a certificazione di u Sistema di Gestione di a Qualità ISO 9001 per parechji anni. Dapoi u 2013, a cumpagnia hà ottenutu a certificazione internaziunale ISO 9001 annualmente, furmendu un sistema di doppia garanzia di qualità. L'accumulazione di tale forza tecnica hà permessu à TalkingChina di gestisce prughjetti di traduzzione in diversi campi cumplessi, da e specifiche tecniche à i documenti legali, è di assicurà chì ogni prughjettu risponde à i bisogni specifichi di i clienti è à i standard internaziunali.

Inoltre, i novi regulamenti emessi da l'Autorità Naziunale di Regolamentazione di e Telecomunicazioni d'Egittu mettenu in risaltu u rolu cruciale di a certificazione ISO 17100 in u mercatu arabu. Sicondu e regule, i manuali d'istruzzioni in arabu per i prudutti rivolti à i cunsumatori (cum'è i telefoni cellulari è i router domestici) devenu include u nome è l'infurmazioni di cuntattu di l'entità traduttrice. Ancu più cruciale, detta entità deve esse accreditata ISO 17100 o ricunnisciuta da l'urganisazioni guvernamentali di i paesi arabi. Stu regulamentu hà trasfurmatu a certificazione ISO 17100 da unafattore di bonus di qualitàin unrequisitu obligatoriu d'accessu à u mercatuPer l'imprese tecnologiche chì anu intenzione di entre in i mercati egiziani è arabi più larghi, a cullaburazione cù un fornitore di servizii di traduzzione accreditatu ISO 17100 hè diventata un passu cruciale per assicurà u lanciu cunforme di i so prudutti.

A Certificazione di u Sistema di Gestione di a Traduzione ISO 17100:2015 di TalkingChina risponde pienamente à i standard rigorosi di stu mercatu emergente, abbattendu e barriere linguistiche per numerose imprese tecnologiche è di telecomunicazioni chì cercanu di entre in Egittu è in u mercatu arabu in generale. Sfruttendu un sistema di gestione di a traduzzione standardizatu internaziunale, TalkingChina furnisce suluzioni linguistiche affidabili per sustene l'imprese in a so espansione di i prudutti à l'esteru.


Data di publicazione: 29 di ghjennaghju di u 2026