U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.
In ghjugnu di quest'annu, TalkingChina hà stabilitu una cuuperazione di traduzzione cù GSD, furnendu principalmente servizii d'interpretazione per l'attività derivate da u Festival TV di Shanghai.
GSD hè una sucietà di cuncepimentu prufessiunale in l'industria sportiva chì furnisce un serviziu cumpletu di cuncepimentu creativo è imballaggio di marca. U so serviziu unicu copre da u pusizionamentu di a marca è u cuncepimentu creativo di a prima fase, à l'imballaggio VI è a custruzzione di u sistema visuale di a fase media è à a cumunicazione visuale è a mostra di a fase avanzata, aiutanu i clienti à massimizà u so impattu è à aumentà u so valore è a so attenzione.
Credenu chì u disignu creativo hè impurtante perchè hè integratu in tutti l'aspetti di u sport. Da un simbulu ereditatu per centinaie d'anni à un mumentu brillanti, da un bigliettu in manu à u publicu à una medaglia nantu à u pettu di u campione, da u campu eccitante à un poster tematicu diffusu. U disignu creativo rende u sport affascinante è brillanti.
L'interpretazione simultanea, l'interpretazione consecutiva è altri prudutti d'interpretazione sò trà i migliori prudutti di traduzzione di TalkingChina. TalkingChina hà accumulatu parechji anni di sperienza in prughjetti, cumpresi, ma micca limitati à, u prughjettu di servizii d'interpretazione di l'Expo Mundiale 2010. Quest'annu, TalkingChina hè ancu u fornitore ufficiale di traduzzione designatu. In u nonu annu, TalkingChina furnisce servizii di traduzzione per u Festival Internaziunale di u Film di Shanghai è u Festival TV.
Cum'è una sucietà di traduzzione di alta qualità è ben stabilita dapoi più di 20 anni, TalkingChina cuntinuerà à sforzassi di ottene l'eccellenza in u prufessionalisimu, à migliurà continuamente a qualità di u serviziu è à assicurà chì ogni dettagliu di i prughjetti di traduzzione rispetti i più alti standard, furnendu un forte supportu linguisticu à i clienti.
Data di publicazione: 14 d'ottobre di u 2024