TalkingChina furnisce servizii d'interpretazione per l'UFC

U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione

Oghje ghjornu, l'MMA hè diventata una mania sportiva mundiale, è à u core di sta mania ci hè l'Ultimate Fighting Championship (UFC Ultimate Fighting Championship). Recentemente, TalkingChina hà ghjuntu à un accordu di cuuperazione di traduzzione cù l'UFC per furnisce servizii d'interpretazione durante i partiti di cummattimentu, in lingue cumprese l'inglese cinese è l'inglese giapponese.

UFC ® hè a principale urganizazione di eventi prufessiunali MMA in u mondu, cù più di 700 milioni di fan è 243 milioni di seguitori di e rete suciale in u mondu. Più di 40 eventi in diretta si svolgenu ogni annu in lochi di fama mundiale, cù segnali video chì ghjunghjenu à 900 milioni di utilizatori di TV in casa è una cupertura di trasmissione in 170 paesi è regioni.

In u 2024, a terza stagione di UFC Elite Road hè stata riaccesa, lancendu torna a "UFC Contract Battle". U primu giru di cumpetizione hè statu tenutu cù successu u 18 è u 19 di maghju à u Centru di Furmazione UFC Elite di Shanghai. In questa cumpetizione, un totale di 14 ghjucatori cinesi anu cumpetitu contr'à avversarii di paesi cum'è a Corea di u Sud, u Giappone è l'India. À a fine, 10 di elli anu vintu. Trà elli, a stella nascente di u pesu mosca femminile Wang Cong hè diventata a quarta ghjucatrice cinese à entre in l'UFC attraversu a strada d'elite cù prestazioni eccezziunali, è hè diventata a terza ghjucatrice cinese à esse attiva in l'UFC dopu Zhang Weili è Yan Xiaonan.

In questa cullaburazione cù UFC, a squadra di traduzzione di TalkingChina hà ricevutu elogi unanimi da i clienti per prufessiunalità, pazienza, entusiasmu è dedizione. In u futuru, TalkingChina cuntinuerà à furnisce servizii di traduzzione è interpretazione di alta qualità à i clienti in diverse industrie, aiutendu u prucessu di sviluppu di l'internaziunalizazione di a cumpagnia.


Data di publicazione: 05 di ghjugnu 2024