U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.
TalkingChina è Teral General Machine (Shanghai) Co., Ltd. anu cuminciatu à collaborà in ghjugnu di questu annu. TalkingChina hà furnitu servizii d'interpretazione di scorta giapponese per aiutà l'ingegneri giapponesi à cumunicà senza intoppi cù e fabbriche lucali, principalmente in relazione à a fabricazione di ventilatori.
Teral General Machine (Shanghai) Co., Ltd. hè una filiale di Teral Corporation in Cina, fundata in u 2002. A cumpagnia si occupa principalmente di a cuncepzione, a trasfurmazione è l'assemblea di pompe d'acqua in acciaio inox è di pezzi cunnessi, in più di vende tutti i prudutti di Terral Group. À u listessu tempu, introdurremu tecnulugia di fabricazione da u Giappone è svilupperemu è pruduceremu prudutti di macchine generali di alta gamma chì rispondenu à i bisogni di u mercatu domesticu.
Terral Corporation, fundata in u 1918, hè un fabricatore prufessiunale di pompe d'acqua, ventilatori d'aria è prudutti di sistemi ambientali cù un seculu di storia. I so prudutti ùn anu micca solu una quota di mercatu considerable in Giappone, ma sò ancu esportati in Cina, Sud-Est Asiaticu, Mediu Oriente è America di u Nordu, cù vendite annuali chì superanu i 400 milioni di dollari americani.
Cum'è una sucietà di traduzzione ben stabilita cù sede in Shanghai, in l'ultimi anni, TalkingChina hà furnitu servizii à imprese di l'industria meccanica è elettronica cum'è ShinMaywa, Instrumentation Technology and Economy Institute, FLYCO, Baiyun Electric, Toshiba Carrier, TCL, LAZZEN, Pioneer Electronics, ecc. Ch'ella sia a qualità di a traduzzione, a velocità di risposta o l'efficienza di a traduzzione, anu tutti ricevutu elogi è ricunniscenza da i clienti.
A missione di TalkingChina hè sempre stata di furnisce servizii puntuali, meticulosi, prufessiunali è affidabili per aiutà i clienti à stabilisce una maghjina di marca currispondente è à vince i mercati di destinazione mundiali. In u futuru, TalkingChina hè disposta à cuntinuà à aiutà i clienti à risolve i prublemi linguistichi in u sviluppu di a mundialisazione cù servizii di alta qualità.
Data di publicazione: 23 d'aostu 2024