U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.
U 18 è u 19 di dicembre, u Forum di 100 GoGlobal EqualOcean 2024 (GGF2024) s'hè tenutu in Shanghai. A Sra. Su Yang, Direttrice Generale di TalkingChina, hè stata invitata à participà, cù l'obiettivu di ottene una visione approfondita di e tendenze di u mercatu è di e dinamiche di l'industria, per coglie l'opportunità in u cuntestu di a mundialisazione.

A cunferenza durerà 2 ghjorni è si cumpunerà di quattru fori mundiali di una ghjurnata sana: Leader Globali, Marche Globali, Overseas Insights, Industrie Emergenti, è ancu cene di premiazione, sale di chat è diverse cene à tema. 107 invitati sò cullati nantu à u palcuscenicu, 100 istituzioni premiate è più di 3500 participanti, cù u 70% di elli direttori o più.
In situ, Li Shuang, cumpagnu è presidente di EqualOcean, l'urganizatore, hà publicatu u "2024 China Overseas Enterprise Brand Strategy Report" scrittu da EqualOcean. In più di questu rapportu, u foru hà ancu publicatu u "2024 China Enterprise Overseas Service Report" è u "2024 EqualOcean Overseas Regional Country Report", un totale di trè rapporti annuali. Durante u foru, hè stata ancu publicata a lista "Top 100 Global Emerging Brands Going Global" per premià e marche vincitrici.

"Andà à u mondu sanu" hè diventatu un tema caldu per l'imprese cinesi, è cù sempre più cumpagnie chì entranu in questu "canale", cumu vede razionalmente sta onda è ghjudicà a megliu strada per andà à u mondu sanu hè diventatu u centru di l'attenzione. A missione di TalkingChina hè di aiutà à risolve u prublema di l'internaziunalisazione multilingue in l'imprese chì si globalizanu - "Andà à u mondu sanu, esse glubale"!

TalkingChina hà accumulatu una ricchezza di sperienza in questu duminiu in l'ultimi anni, è i prudutti di traduzzione multilingue in lingua nativa inglese straniera sò diventati unu di i prudutti principali di TalkingChina. Ch'ella sia destinata à i mercati principali in Europa è in i Stati Uniti, o à a regione RCEP in u Sudeste Asiaticu, o à altri paesi longu a Belt and Road cum'è l'Asia Occidentale, l'Asia Centrale, a Cumunità di Stati Indipendenti, l'Europa Centrale è Orientale, TalkingChina hà basicamente ottenutu una copertura linguistica cumpleta, è hà accumulatu decine di milioni di traduzioni in indonesianu, dimustrendu a so forza prufessiunale in i servizii di traduzzione per lingue specifiche.
Data di publicazione: 27 dicembre 2024