TalkingChina hà participatu à u 22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese (CIFF)

U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.

U 22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese s'hè tenutu in Shanghai da u 19 à u 20 di dicembre, cù u tema "Custruisce un Ecosistema Finanziariu Intelligente in l'Era di l'Ecunumia Digitale". Hà attrattu funzionari di u guvernu, esperti, studiosi è dirigenti di l'industria di u mondu sanu in u campu finanziariu. TalkingChina hè statu invitatu à participà à questu grande avvenimentu è à discute u sviluppu di l'industria finanziaria cù l'elite di tutti i ceti suciali.

22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese -1

L'atmosfera à questu foru era animata, è i participanti anu participatu à discussioni approfondite nantu à e tendenze d'avanguardia è i percorsi pratichi di u sviluppu finanziariu intelligente, delineendu inseme u grande pianu per custruisce un paese finanziariu forte. Kong Qingwei, vicepresidente esecutivu di a Federazione di l'Industria Finanziaria di Shanghai, è Cao Yanwen, direttore aghjuntu di l'Uffiziu di u Cumitatu Finanziariu Municipale di Shanghai di u Partitu Cumunistu Cinese, anu rispettivamente fattu discorsi à u foru, mettendu in risaltu l'impurtante missione di l'industria finanziaria in l'era di l'ecunumia digitale. Questu dialogu di alta gamma si concentra nantu à u mercatu finanziariu domesticu è esamina u paisaghju finanziariu mundiale, indicendu a direzzione per u sviluppu futuru di l'industria.

22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese -2

U foru hà stabilitu trè sottufori paralleli: "Summit di Sviluppu Finanziariu Offshore", "Summit di l'Innuvazione è di l'Applicazione di i Grandi Modelli Finanziarii" è "A Tecnulugia Finanziaria Aiuta a Trasfurmazione Digitale di l'Industria Finanziaria". Ogni sottuforu riunisce i migliori esperti in u duminiu per approfondisce i percorsi di sviluppu è e pratiche innovative di aree specifiche.

22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese -3

A participazione di TalkingChina à sta cunferenza hà per scopu di acquistà una cunniscenza più prufonda di l'ultimi sviluppi è tendenze in l'industria finanziaria, è di capisce u pulsu di l'industria. I servizii linguistichi in u duminiu finanziariu anu i so propri bisogni particulari, induve ogni termine è ogni numeru porta u pesu è a fiducia di u mercatu. TalkingChina hè stata prufundamente implicata in u duminiu finanziariu per parechji anni, da a traduzzione di prospetti à e negoziazioni finanziarie transfrontaliere, da l'interpretazione di e pulitiche di a banca centrale à a lucalizazione di i rapporti ESG. TalkingChina aderisce sempre à serve i clienti cù standard prufessiunali elevati. In questu duminiu, TalkingChina Translation hà stabilitu una biblioteca terminologica cumpleta è un sistema di cuntrollu di qualità, è i so servizii anu cupertu diversi sottusettori di l'industria, cumpresi i servizii bancari, i tituli, l'assicurazioni, a gestione di l'attività, ecc.

22esimu Forum Internaziunale di Finanza Cinese -4

Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia finanziaria è l'ulteriore apertura di i mercati finanziarii, i scambii finanziarii transfrontalieri diventeranu più frequenti è cumplessi. TalkingChina cuntinuerà à rinfurzà a so custruzzione prufessiunale in u campu di a traduzzione finanziaria, aiutendu à facilità un dialogu finanziariu mundiale fluidu è senza impedimenti.


Data di publicazione: 11 di ghjennaghju di u 2026