U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.
Quest'annu marca u 9esimu annu di TalkingChina cum'è fornitore ufficiale di traduzioni designatu, furnendu servizii di traduzioni per u Festival Internaziunale di Film è TV di Shanghai. U 28 di ghjugnu, à a fine di u 29esimu Festival TV di Shanghai, TalkingChina hà cumpletatu cù successu diversi travaglii di traduzioni durante u Festival Internaziunale di Film è TV di Shanghai 2024.
A sera di u 22 di ghjugnu, u 26esimu Festival Internaziunale di u Film di Shanghai hà urganizatu a ceremonia di premiazione di u Calice d'Oru à u Grand Theatre di Shanghai. U Premiu Calice d'Oru per u Miglior Film hè statu vintu da u filmu kazaku "Divorce", chì hà ancu vintu u premiu di Miglior Attrice. U filmu di coproduzione georgiana russa "Snow in the Courtyard" hà vintu u premiu di Miglior Regista. U filmu cinese "Hedgehog" hà vintu u premiu di Miglior Sceneggiatura, è u filmu cinese "Sunshine Club" hà vintu u premiu di Miglior Attore.
A sera di u 28 di ghjugnu, s'hè tenuta a ceremonia di premiazione "Magnolia Blossom" di u 29esimu Festival di a TV di Shanghai. I vari premii di u "Magnolia Award" seranu annunziati unu per unu. Hu Ge hà vintu u premiu di Miglior Attore per "Flowers", Zhou Xun hà vintu u premiu di Miglior Attrice per "Imperfect Victim", è Xin Shuang hà vintu u premiu di Miglior Regista per "Long Season". Wong Kar wai, chì avia ricevutu prima 9 nomination, hà vintu 5 premii per Miglior Serie Televisiva Cinese, Miglior Attore, Miglior Sceneggiatura (Adattazione), Miglior Belle Arti è Miglior Fotografia in a so serie drammatica diretta "Blooming Flowers".
I servizii di traduzzione di TalkingChina per u festival cinematograficu di quest'annu includenu: u presidente di i Golden Jubilee Awards, i ghjudici di l'Asia Singapore Awards è i ghjudici di u festival televisivu, accumpagnati da traduzzione in tuttu u prucessu, più di 25 interpretazioni simultanee di fori, più di 65 interpretazioni consecutive di cunferenze stampa è cerimonie d'apertura è di chjusura, più di 800 000 parolle di testu è 8 lingue (inglese, giapponese, tedescu, francese, talianu, russu, occidentale, persianu) implicate in l'interpretazione è a traduzzione.
U Festival Internaziunale di Film è TV di Shanghai hè diventatu una carta di a cità di Shanghai. Aspittemu cun impazienza chì u festivale si migliurà sempre di più in u futuru, è speremu chì più filmi di alta qualità cuntribuiscinu à l'industria cinematografica cinese. In u futuru, TalkingChina continuerà à dedicà si di core à compie diversi tipi di travagli d'interpretazione è di traduzzione per i clienti, assistendu inseme à u lanciu è à a fioritura di u sognu cinematograficu è televisivu di a Cina!
Data di publicazione: 02-aostu-2024