TalkingChina stabilisce una cuuperazione cù a Banca di e Cumunicazioni

U cuntenutu seguente hè traduttu da a fonte cinese da traduzzione automatica senza post-edizione.

A Bank of Communications hè unu di i principali fornitori di servizii finanziarii in Cina. TalkingChina hà cooperatu cù a Bank of Communications cum'è fornitore di servizii di traduzzione di accordi quadru dapoi u principiu di u 2025, furnendu servizii di traduzzione sia in cinese sia in inglese. In tuttu u corsu di a cuuperazione à longu andà, TalkingChina hà presentatu constantemente risultati di traduzzione di alta qualità à a Bank of Communications.

Fundata in u 1908, a Banca di e Cumunicazioni hè una di e più antiche banche di a storia di a Cina. U 1u d'aprile di u 1987, hè stata riurganizata è aperta ufficialmente à u publicu, diventendu a prima banca cummerciale per azioni di pruprietà statale naziunale di a Cina, cù a so sede in Shanghai. Quotata à a Borsa di Hong Kong in ghjugnu 2005, quotata à a Borsa di Shanghai in maghju 2007, è selezziunata cum'è banca di impurtanza sistemica mundiale in u 2023. Classificata per capitale Tier 1, hè à u 9u postu trà e banche mundiali.

A Banca di e Cumunicazioni hà per scopu di custruisce un gruppu bancariu di classe mundiale cù vantaghji distintivi, cù u verde cum'è basa per u sviluppu di l'operazioni cummerciale di tuttu u gruppu. Si cuncentra nantu à a creazione di quattru caratteristiche cummerciale principali: finanza inclusiva, finanza cummerciale, finanza tecnologica è finanza patrimoniale, migliurendu continuamente e so cinque capacità prufessiunali in a gestione di i clienti, a leadership tecnologica, a gestione di i risichi, l'operazioni collaborative è l'allocazione di e risorse. Cù scoperte innovative in a custruzzione di u "campu di casa di Shanghai" è a trasfurmazione digitale, guida u sviluppu di alta qualità di tutta a banca.

Banca di e Comunicazioni

In u duminiu di a finanza è di l'ecunumia, TalkingChina hà furnitu servizii à parechje imprese principali, cum'è China UnionPay, China Unionpay DATA Services, NetsUnion Clearing Corporation, Luso International Banking, KPMG, ZTF SECURITIES, ecc. Avemu superatu e barriere linguistiche per l'imprese in u prucessu di internaziunalisazione attraversu i servizii linguistici. Dapoi u 2015, TalkingChina Translation Company hà riservatu è messu in opera risorse di traduzzione in lingua materna sia in cinese sia in lingue straniere. Attualmente, copre più di 80 lingue in u mondu sanu è hà sceltu più di 2000 traduttori cuntrattuali in u mondu sanu.

TalkingChina hè ben cusciente di l'esigenze estremamente elevate per a precisione di a traduzzione è u prufessionalisimu in u duminiu finanziariu. I membri di a squadra di traduzzione prufessiunale ùn anu micca solu solide cumpetenze linguistiche, ma anu ancu una cunniscenza è una ricerca approfondite di l'industria finanziaria per assicurà a cumunicazione precisa di ogni termine è dati prufessiunali, è per assicurà chì u cuntenutu di a traduzzione sia cunforme à e norme è i standard di l'industria finanziaria.

TalkingChina, Andendu Globale Inseme", in u futuru, TalkingChina continuerà à travaglià cù Bank of Communications per aiutà u so sviluppu internaziunale cù servizii di traduzzione megliu è più efficienti, cuntribuisce à a so ulteriore espansione in u mercatu finanziariu internaziunale, è injectà più vitalità è slanciu.


Data di publicazione: 18 d'aostu 2025